Rent och fint

Nu är äntligen heeeela lägenheten städad! Har aldrig sett såhär mycket damm i hela mitt liv. Fick slänga fyra tvättsvampar för de vart så skitiga att det inte gick att använda... Svårt att hålla lägenheten fin när jag inte bor här, Daniel jobbar skift så hinner inte alltid städa, dessutom vet ni hur killar kan vara. Men nu har vi kommit överrens om att vi ska hålla lägenheten ren (samma överrenskommelse varje gång).


Ni trodde väl inte att jag hade glömt lördagstipset? Många vill ha långt och fint hår så här kommer lite fler tips på hur man kan hålla håret friskt. Vill man att håret ska växa snabbare ska man massera hårbotten i tre minuter medan man tvättar håret. Då tar man bort all död hud från hårbotten och gör det enklare för håret att växa fram. Så vårda hårbotten för långt hår! Vill man undvika slitage ska man även sova med en sjal på huvudet. Jag har alltid tyckt att det är obekvämt så försöker sova med fläta så mycket jag kan för det håller ihop håret och gör så att det slits mindre, dessutom får man fint och vågigt hår när man vaknar! :)

 

Bilder på lägenten!


Kommentarer
Postat av: Sascha

VA är detta Daniels lägenhet?? Grymt fin!!! FLYTTA.

2011-01-30 @ 12:06:49
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0