Fredags-knas

Äntligen fredag! Självklart bestämde sig bussen för att inte komma imorse så fick stå och frysa tårna av mig hela morgonen tills jag blev tvungen att ta tåget och  hela vägen från Tullinge. Kändes ganska skönt ändå att få en liten morgonpromenad (om man tänker bort stressen jag hade eftersom lektionen redan hade börjat). När jag kommer fram till skolan ser jag att bussen kör upp på stationen och alla de som stod och väntade med mig kom ändå fram samtidigt...

Kvällen har varit uppbokad ett långt tag av mina flickor. Vi har bestämt att på fredag kväll ska vi hitta på något riktigt kul, men nu när det är fredag så kan vi inte komma överrens om vad vi ska göra. Så typiskt oss. Sofia tränar till kl 20, Maria känner inte för att gå ut och pojkvännen smsar "kom hit!!!". Vi får väl se hur min kväll slutar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0