Diffarna klara! √

Det blev en riktig mys-biokväll igår med middag i stan och en enorm skål popcorn! Filmen var super bra (tack för Daniel som alltid förklarar för sin tröga flickvän vad som händer när hon inte hänger med)... Somnade i soffan när vi kom hem, det mysigaste jag vet!

Nu har jag precis kommit hem från skolan och det känns som om min hjärna har varit på ett stenhårt träningspass efter två timmar matte E. "Om man begriper matte direkt så har man inte förstått någonting" säger vår lärare och jag får lite mer hopp. Idag gick det faktiskt bra, nu är vi klara med diffarna så det blir en massa hemarbete!

Peter körde hem mig och Sofia från skolan, var lite läskigt med tanke på att Peter precis har fått sitt körkort... Men det gick bra! Vi åkte hem till Sofia en sväng och myste med hennes katter, så himla gosiga! Nu ska jag ner och hjälpa mamma med salladen!

Jag med söta Smirnoff!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0