Top model och mörk choklad

Bästa sättet att böra sin dag! Ikväll är det pokerkväll hemma hos Erik så jag och min dansprinsessa Sofia ska åka iväg och har vi tur så går vi inte vilse. Ganska trist att vara ensam hemma, eftersom mamma fortfarande är kvar i Frankrike. Borde ta vara på tystnaden och plugga men jag har verkligen ingen lust. Känner att jag måste vila ut mig så jag orkar med nästa termin (eller är det bara bortförklaringar?). Så jag lägger undan böckerna "en stund" och ägnar mig åt att utnyttja ensamheten på ett annat sätt (dansar runt till Katy Perrys "teenagedream" och ser fånig ut). Ikväll ska jag i alla fall krypa ner i mina nya kläder och njuta av lovet med en öl i handen!



Kommentarer
Postat av: Sascha

Kan berätta vem som vinner top model om du vill.

2011-01-05 @ 15:31:40
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com
Postat av: sofie

jag vet redan för det är säsong 10 :) har inte sett den helt och hållet men vet vem som vinner ;)

2011-01-05 @ 15:55:45
Postat av: Sascha

jahaa!! whitney va? jag ar inne pa sason 15 nu men man kan ju aldrig kolla klart utan att nan pa internet klacker ur sig vem som vinner!



Kolla pa min nya blogg (har flyttat den italiensk-engelska till en ny sida, det var for mycket krangel pa den gamla)

http://saschasdailydrama.blogspot.com

2011-01-05 @ 16:37:59
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com
Postat av: sofie

Ja, vi är så sega här i Sverige... Har redan kollat! :) superfint!! :D

2011-01-05 @ 17:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0