Time to melt

Måste erkänna att jag börjar bli trött på snön. Ja, jag vet att jag är en vinterkär tjej men nog ska vara nog! Nu har vi alla firat jul (till och med vi konstiga ryssar som firar den 7:e januari), nyår och upplevt alla andra mysiga julstunder. Okej då, den kan få ligga kvar tills imorgon för då är det det gamla nyåret (ännu en knasig rysk tradition) sen får det vara nog! För bara någon dag sen när jag skulle till ICA sken solen fram och det vart riktigt varmt och ljust, kändes verkligen som att våren var på väg. Man blev på topphumör direkt och tankarna om att jag måste uppdatera min vårgarderob kikade till och med fram! Så tack för en mysig vinter, men nu är det dags att ge plats för våren!

 

En vårtröja som väntar på att få visa upp sig i solskenet!


Kommentarer
Postat av: Sascha

Haller med, nu räcker det! Här är det sol och varmt idag och jag hoppas att det forsätter sa!

2011-01-13 @ 15:21:23
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com
Postat av: sofie

Åh jag blir så avundsjuk...!

2011-01-13 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0