Nyårslöften

Nu när alla snackar om nyårslöften är det väl dags för mig att vara ärlig och berätta om mina löften:

  • Först och främst ska jag anstränga mig extra mycket i skolan, nu när jag bara har en termin kvar. Ge gärnet och ta studenten med bra betyg!

  • Jag ska inte säga att jag ska vara nyttig för det håller jag aldrig, utan jag säger att jag ska börja träna regelbundet, skaffa gymkort och ta hand om mig själv.


  • Resan en massa! Det är det bästa jag vet. Har redan en resa planerad och två till som förhoppningsvis blir av, så har jag tur blir det en massa resande för mig år 2011.


  • Självklart vill jag lova mig själv att jag ska börja plugga vidare, men detta löfte beror inte helt och hållet på mig...

  • Jag kan ju prata ryska men är inte så bra när det kommer till grammatiken. Så jag har lovat mig själv att börja plugga ryska igen och läsa en massa ryska böcker!


Kommentarer
Postat av: Sascha

Later som toppenloften om du fragar mig. Hoppas att atminstone en av resorna ar till mig!

2011-01-04 @ 12:37:33
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0