Flower-power!

Godmorgon! Gick upp för ungefär en timme sen och har redan fått i mig min morgondos av kaffe så är pigg och glad! Ska inte åka till skolan förens om en timme men gick upp tidigare för att äta frukost med mamma. Tycker det är så mysigt att gå upp tidigt när det är mörkt och dricka en varm kopp kaffe. Brukade vara världens sjusovare och gå upp strax innan min buss gick, klä på mig på fem minuter och ta ett äpple precis innan jag sprang ut ur huset. Helt fel att börja morgonen med stress, så nu föredrar jag att gå upp tidigare och ta det lugnt.
Här är lite bilder på dagens klädval:

Riktigt skön kavaj från Zara i Paris med fint blommigt mönster på insidan. Blev kär i den direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0