Failure

Kan någon förklara varför jag tvingade mig att gå upp kl 6 imorse, frös hela morgonen för att jag var så trött, åkte hela vägen till skolan i den kalla och trånga bussen och bara NU när jag är här inser jag att jag har tittat fel på schemat och börjar kl 10, 10.15 till och med?! Så nu sitter jag helt ensam i skolan, utan något som helst plugg och kafeterian har inte öppnat än. Så fort den öppnar ska jag krypa ner i en av sofforna, dra luvan över ansiktet och sova. Hoppas att detta bara är en dålig början på en bra dag.

Zzz Zzz


Kommentarer
Postat av: Sascha

Saknar henne sa mycket!!!

2011-01-13 @ 15:21:58
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com
Postat av: sofie

Jag och mamma också :(

2011-01-13 @ 20:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0