Sportdilemma

Idag har jag varit riktigt duktig! Lyckades hålla mig vaken i skolan och klarade till och med av en supersvår matteuppgift när jag kom hem. Världens lättnad när man lyckas med en krånglig uppgift som man har suttit och tänkt på, blev ett helt A4 fram och baksida. P.O lär blir glad! Även kemin är avklarad för idag så ska strax sjunka ner i soffan och kolla på "dum och dummare" med ett gott samvete.

Lagade middag med mamsen, blev bakad potatis, fisk, sallad och en god sås med champinjoner och lök. Supermumsigt! Sen blev det träning framför tv:n. Har försökt hitta en sport som passar mig, mina intressen och mitt stressiga schema. På sommaren tränar jag mycket på egen hand (går ut och springer och kör styrka hemma) men på vintern är det svårare. Funderade ett tag på att skaffa gymkort men vet inte riktigt om det är min grej. Den enda sporten jag verkligen brinner för är fotboll, men jag har inte tid med två träningar i veckan och match varje helg... En av anledningarna till varför jag var tvungen att sluta. Har även varit och provat på modern dans med det slutade med att jag sträckte mig. Daniel vill att jag ska prova på hans Kung-Fu / thailboxning så det lär jag göra nån dag nästa vecka. Längtar efter våren!!!


Lilla jag spelar fotboll!

Viste ni att jag gick på cirkus när jag var liten och att jag fortfarande kan göra såhär?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0