Cosmopolitan vs Kemi B

Kom precis hem! Älskar måndagar, så himla kort dag men vecka 11 börjar kemi breddning och då blir det inte lika roligt. Åkte ner till mormor efterskolan och tog en fika. Riktigt snäll personal där, fixade kaffe och allt till mig så jag är nöjd. Så mysigt att sitta i soffan och hålla mormor i handen, får mig att minnas min barndom. Missade självklart bussen på vägen hem med det var lika bra för då hann jag köpa en Cosmo! Så nu är jag hemma och läser tidning medan jag väntar på att kaffet ska bryggas klart, sen blir det Kemi!



Tror Cosmo vinner den här matchen, kemin får vänta... (A)

Kommentarer
Postat av: Sascha

Lätt match.

2011-01-24 @ 17:48:28
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0