A nerds best friend

Nu har ju vi studerande en massa trick för att inte gå under, nu pratar jag inte om kaffe (som är en självklarhet) utan en kalender! Jag är en väldigt organiserad människa, tro det eller ej, när det kommer till plugget. Skriver ner varenda läxa, planerar mina dagar (nästintill timmar) och på så sätt tar mig igenom detta helvette, dag efter dag. Min kalender är verkligen min räddare i nöden, ger mig tid och förberedelse. Kommer väldigt bra ihåg när jag började skolan och gick och köpte en kalender tillsammans med mamma och hon fortsatte prata om "hur viktigt det är att planera" och jag förstod inte alls vad hon menade. Nu förstår jag verkligen och är tacksam för inte bara detta, utan alla hennes råd.

Kommentarer
Postat av: Sascha

Jag kan inte heller leva utan kalendern, den är en must have!

2011-01-12 @ 09:40:22
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com
Postat av: sofie

the secret to success ;)

2011-01-12 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0