I ♥ shoes

Älskar alla mina klackskor. Jag har mina perioder, ibland är klackar det enda jag vill ha på mig, ibland är det tvärtom men just nu är jag tillbaka i min klack-period. Det spelar ingen roll att jag är 1.78 utan klack, jag har de inte för att bli längre utan för att det är fint! Förstår inte hur folk klarar sig utan klackskor om jag ska vara helt ärlig. Looken, ljudet, stilen och helt enkelt känslan av att känna sig kvinlig, sexig och mer självsäker. Ett tips för alla tjejer som påstår att de inte kan gå i klackskor, börja med kilklack som är riktigt snyggt och även bekvämt. Själv började jag med klackskor när jag var 14 och lånade min systers höga klackar, så gången sitter som infödd. På med klackarna och börja öva brudar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0