Segis

Sitter i datasalen i skolan och fördröjer tiden. Har precis haft världens segaste dag, somnade till och med en liten stund i soffan. Kanske beror detta på att jag drack rött te med honung till frukost istället för min vanliga kaffekopp? Ska till tandläkaren strax så ville vara lite skonsam mot tänderna men jag antar att en kopp mindre än vanligtvis inte gör så stor skillnad...

Som sagt, ska till tandläkare strax och är helt livrädd. Det brukar ju vara småbarn som är rädda för tandläkaren men för mig är det tvärtom. Ju äldre jag blir desto räddare blir jag. Töntigt jag vet. Har världens sötaste tandläkare dessutom så förstår inte varför jag är så rädd. Hon heter Eva och har sitt kontor i en mysig lägenhet på östermalm. Men nu måste jag ner på skoltoan och borsta tänderna!

I Love You


Kommentarer
Postat av: Sascha

Ojojoj, det är bäst jag haller David borta fran din blogg just nu annars kommer han väl att svimma for den här bilden. Var forsiktig med Eva, jag fick bedovning pa fel sida sist!

2010-10-26 @ 15:51:38
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0