Kvällsrunda

Nu har jag varit duktig. Kom hem från skolan runt 5 och gick ut och sprang direkt. Har inte sprungit på riktigt länge så tänkte springa en kortis men efter ett par kilometer kände jag att jag hade hur mycket krafter som helst kvar så svängde in på min vanliga fyra. Blev sammanlagt 6 - 7 km! Yeah baby! Sitter och dricker ur Daniels träningsflaska, den är jättestor och det står DANNE på den med röd text :) tack för den pluppen!

På lördag kommer min moster hit från Moskva! Det ska bli kul att få träffa henne, det var ett tag sen. Hon röker som ett lok och jag kommer ihåg att jag hade svårt att andas när hon satt nära mig när jag var liten för jag hade sån kraftig astma men nu är vi alla vana. Längtar verkligen!

Nu är det dags för min vanliga dos av Harry Potter :) 4an på tur!


Kommentarer
Postat av: Sascha

Snyggo jag fattar inte hur du orkar. Själv springer jag knappt längre, alldeles for kallt och morkt (vagar mig inte ut i parken i morkret). Bra jobbat! Hälsa moster.

2010-10-26 @ 13:08:21
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso
Postat av: sofie

nej men jag är precis likadan! Det går upp och ner för mig med träningen men nu har jag tagit tag i den igen. Läskigt när det är mörkt men spring innan det mörknar (om du hinner med jobbet och så) eller där det är fullt med folk :) puss

2010-10-26 @ 14:42:49
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0