:)

Nu har jag äntligen pluggat färdigt. Hann även fixa naglarna och kolla på tv lite :) Känner på mig att jag kommer bli sjuk snart... Hostar och fryser, tur att man bara har en lektion imorgon då. Katterna har varit otroligt gosiga idag och hoppat upp på mig varje sekund. De gillar verkligen att lägga sig över böckerna när man sitter och pluggar...

Dagen har varit seg idag, vet inte varför men känner mig helt svag. Kan vara feber, kan vara något annat. Ska krypa ner i soffan med en stor kopp te och slöa framför tvn. Imorgon är det en ny dag, en bra dag. Längtar :) Ibland känns det som att dina andetag är allt jag lever för.

Här kommer även lite bilder på några saker jag köpte i Italien :)



Min fina klänning :)



Ännu en fin klänning



En skit snygg klocka som jag hittade där nere.



Ännu en klocka... höhö



Plånbok som jag även använder som väska ;)



As god parfym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0