Syster-dag

Dagens planer var att sitta i solen och plugga biologi hela dagen. Men det blev inte riktigt så. Liza behövde köpa nya skor och hon ville inte åka ensam så jag och Sascha bestämde oss för att rädda hennes dag! Hann plugga ett tag på morgonen sen åkte vi till Kista centrum för lite shopping! Jag har tur med mina generösa systrar som bjöd sin panka syster på allt ;)
Efter lunchen (som var otroligt god) hittade vi inte bara ett par utan två par skor till liza och ett par till Sascha. Själv fick jag en ny bikini av Sascha :D Skit snygg verkligen, gick runt i den hemma för jag ville inte ta av mig den...
När vi gick in i The Body Shop frågade tjejen i kassan mig vart jag hade köpt min klänning för hon tyckte att den var jätte fin! Blir lika glad varje gång när folk frågar!

Min goda lunch!


Älskar den här låten!

 


Kommentarer
Postat av: Sascha

Vilken underbar dag, eller hur? vad kul jag hade med er. Och nej, inte bara för att jag kom hem med ett par nya skor,solglasögon, hårband och gud vet vad annat. Men för att ni är bäst.

2010-05-25 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0