Live your life

Sitter och väntar på min sista lektion i skolan :) skulle slutat halv 5 men bir förmodligen tidigare. Känns verkligen som fredag idag, skönt med lång helg! Hadde matte D på morgonen och klarade av nästan alla uppgifter som jag hade ringat in åt Ronny helt själv, kände mig lite stolt faktiskt. Har dock fortfarande en massa att ta igen så det blir dagens planer...

Nu börjar solen äntligen titta fram och hade jag inte varit sjuk (lunginflammation tror jag...) hade jag tränat idag. Får gå ut och fota lite istället :) Bilderna börjar ta slut.

Imorgon kommer Mami hem från London! Saknar henne <3

Bild från hotellrummet i Italien. Vet inte hur många gånger grannarna knackade på den kvällen för att säga åt oss att vara tysta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0