Makeover-day

Igår satt jag som sagt barnvakt hela natten. Ungarna var lydiga och jag fick sova i lugn och ro! Idag hade jag prov i biologi på morgonen som gick helt okej hoppas jag. Sen kom nobelpristagaren i fysik till vår skola och Sofia lyckades övertala mig att hjälpa henne servera. Det gick faktiskt riktigt bra och vi hade kul :) Sen var det dags för mitt och Marias lilla projekt nämligen att vi skulle göra en makeover på Maria! Alla som känner Maria vet att hon har extremt långt hår! Så vi åkte till stan för att klippa av det. Jag tycker det blev riktigt fint och jag är så stolt över min baby-girl! Nu har jag precis bäddat ner Emil och läst en massa sagor för honom så nu sitter jag och dricker te och kollar på tv. Jag ska nog också lägga mig strax, är helt död.

Lite bilder på Marias hår.



Kommentarer
Postat av: Maria

fan va snygg jag är!!

2010-12-09 @ 12:39:52
Postat av: Anonym

Fin blogg :)



Kolla in bästa tvserierna på min blogg! :D

2010-12-09 @ 13:08:25
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0