Studiedag

Godmorgon. Idag har vi studiedag så jag är redan upp och väntar på att kaffet ska bli klar sen ska jag sjunka ner i soffan och sätta igång med plugget. Igår var en jobbig dag, på väldigt många sätt. Imorgon är det biologi prov och som vanligt så är det enormt och jag är stressad. Idag ska även jag och Maria åka till Kassmyraskolan för att genomföra vårt projektarbete. Vi har ju kommit på ett helt nytt system av hur man lär ut HLR så idag ska vi träffa vår första klass som ska vara våra försökskaniner. Imorgon ska jag och Maria göra något väldigt roligt som ni kommer få se en massa bilder på imorgon kväll om vi hinner klart ;) Men nu är kaffet klart och biologiböckerna ropar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0