Första December

Idag har jag tränat som en galning! Var på gymmet i skolan och körde en massa övningar. Kanske inte så mycket för stammisarna där men jag var helt slut. Sprang även lite så fick mig ett riktigt ordentligt träningspass. Känns så skönt att träna, brukar ju vara ute och springa men det är alldeles för kallt för det (enligt mig, sen har vi ju Maria som springer i vilket väder som helst...)! Har även pluggat en massa så har varit en riktigt duktig flicka idag :) Ikväll är det bara jag och mamsen som vanligt, vi ska nog köra vårt vanliga rejs, middag, biggest looser och en massa te? We just can't get enough!


Kommentarer
Postat av: Sascha

Va kollar mamma pa Biggest loser? Det var nytt.

2010-12-01 @ 17:40:57
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso
Postat av: Sofie

Gud ja! Varje dag, hon är till och med lite småkär i en av killarna ;)

2010-12-01 @ 20:48:42
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0