Min själ

Jag längtar efter ett liv lång borta. I min egna lilla bubbla där allting är planerat men ändå så oförutsägbart. Jag vill tillbaka till den där gröna ängen i min dröm och stanna där, låsa in oss där så vi aldrig kommer ut och ingen annan kommer in. När jag pratar om dig rynkar jag pannan, för hur mycket jag än försöker så går det inte att beskriva med ord vad du får mig att känna. Det bara finns där, när ljuset är släckt och det är ingen som ser oss. Då är jag mig själv, i vår värld.



Kommentarer
Postat av: Sascha

Vilken otroligt vacker bild! Vem har tagit den?

2010-12-14 @ 10:16:05
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso
Postat av: sofie

Tack gumman! :) Det var faktiskt Liza som tog den när vi var i taxinge

2010-12-14 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0