Helt hopplöst underbar dag

Idag var det jag och Michaela hela dagen. Så skönt att ha en så bra vän som bor så nära. Vad gjorde vi hela dagen? Absolut ingenting. Kollade på tv, åt godis, drack kaffe, blev arga på kaffekokaren för den kokade alldeles för sakta, gick ut och pratade under regnet, kollade lite mer på tv, åt en macka, dansade runt i rummet, läste en bok, skrattade, var alvarliga, skrattade lite mer. Som sagt, absolut ingenting! Men det är sånt man ska göra under sommaren, slösa bort tiden.

Imorgon ska jag åka till Daniel och väcka honom sen ska jag träffa Linnea på eftermiddagen. Det ska bli riktigt mysigt, hoppas det inte regnar.

"Till en början finns alltid valet att vara ensam. Sedan blir det inte ett val längre. När slutar det vara ett val? Vad är det i mig som har slutat att välja dig, iställert har flyttat in i dig så att jag måste vara med dig för att kunna vara med mig själv?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0