Life is too short

Lång och mysig dag. Precis vad jag behövde, ligga i hans famn och titta ut genom fönstret när det regnade och blixtrade. Febern stiger, blir sängen för mig hela dagen imorgon... Min syster var duktig idag, både projketarbete och paddan är klar! I am proud of you. Orkar inte skriva så mycket, vill bara gräva ner mig under täcket och drömma mig bort.
 Livet är för kort, tiden går för fort, tur att man tror på evigheten då.
Godnatt



People need loving the most when they deserve it the least.


Kommentarer
Postat av: Sascha

"paddan är klar" den var bra..gumman du måste ju bli frisk nu det är ju Italiendags på söndag! KOM IGEN NU!!!

2010-04-30 @ 11:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0