Måndag

Vaknade ungefär två timmar för tidigt, råkade räkna fel på tiden igår så har varit uppe i två timmar nu och bussen går inte förens om ytterligare två timmar. Matte E elev... Har i alla fall hunnit plugga en massa! Både italienska och matte så ska strax klä på mig och göra mig fin för dagen.

Ikväll ska jag och mamma gå och träna! Vi ska ner till badhuset och köra oss ett riktigt träningspass i vattnet. Ska bli skönt att få ta på sig bikini och simma runt lite, det var ett bra tag sen.


Såhär ser jag ut idag! Simpelt och fint.


Kommentarer
Postat av: Milena

Snygg outfit, vart är jackan köpt, eller om det är en kavaj? Skit fin!!

2011-01-31 @ 15:27:21
URL: http://zavage.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh tack! Den är köpt från Nelly eller Ellos, kommer inte riktigt ihåg...

2011-01-31 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0