That special kiss

Jag är hemma nu och har haft en helt underbar resa. Underbart att få träffa min älskade syster, hemskt att säga hejdå. Som vanligt, varje gång jag är i Bussy tar jag med mig en liten del hem som värmer mitt hjärta.


Sen var det dags för Paris med min älskling. En helt otrolig resa med en massa kärlek, god mat och helt underbar champagne! Vi gick (som vi alltid gör på våra resor tillsammans) runt hela staden och såg allt man kan tänka sig se, åt en massa god mat och shoppade såklart. Ironiskt nog stod vi mitt i en tunnelbana när klockan slog över till 2011 med ungefär 500 andra skrikande fransmän på väg till Eifel tornet. Året började ändå perfekt med en massa kyssar, fryverkerier vid Eifeltornet och en lång promenad hem, genom hela Paris hand i hand med mannen jag älsklar.



Kommentarer
Postat av: Sascha

vilken vacker bild!!! Helt underbar! vad kul ni verkar ha haft det!

2011-01-02 @ 17:26:44
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0