Upp och hoppa

Vaknade precis i min favorit lägenhet i farsta efter en härlig kväll. Vi firade Daniels mamma igår och jag skulle baka en kaka som vanligtvis är otroligt god men Daniels ugn är lite knas så jag fick kämpa i flera timmar med kakan, fast till slut blev den bra. Inte perfekt men bra. Marie gillade den i alla fall! Det var fotboll på tv så det slutade med att jag och Daniels mamma drack lite för mycket och fnittrade bort hela kvällen medans grabbarna såg på fotboll. 2 - 0 till Sverige blev det ju! Nu bär det av hemåt där jag har en massa plugg som väntar på mig. Dessutom ska jag träffa Lovisa och ta en massa fina bilder ikväll :)

Bilder fårn min senaste photoshoot med Michaela - www.mickzors.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0