Obsession

Mina älsklingar! Det här är bara några av alla mina och mammas älskade handcremer! Det bästa som finns, speciellt när man skriver mycket eller blir torr om händerna på vintern.

Var ute och gick en låång kvällspromenad med Michaela igår. Nu när både jag och hon har så mycket i skolan hinner vi knappt träffas. Imorgon har jag prov och på tisdag. Kommer inte hinna plugga något alls i helgen, vilket gör mig ännu mer stressad, eftersom att både Daniel och Maria fyller år och dem måste vi ju fira! Hade ett fysik test igår som gick mycket bättre än jag trodde. Var helt säker på att jag skulle få ett dåligt resultat men det gick bra, jag vart nöjd.

Hade en mardröm inatt om att jag glömde bort allt jag kunde på piano och satt och grät för mina fingrar var som förstelnade. Ska gå ner och spela lite nu. Älskar mitt piano!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0