Tröstshopping

Kom precis hem efter ännu en lång skoldag. Slutade inte så sent men satt kvar och pluggade tills kl 4 ungefär. Fick en massa kemi gjord och även en massa på vårt projektarbete. Jag och Maria har kommit långt och det känns så kul att jobba med något som man verkligen är intresserad av. Kan berätta om det en annan gång. Vi pratade även med bibliotekarien som gav oss riktigt bra tips. Hon är så gullig.

Åkte till mormor efter skolan. Det var så länge sen jag var där, vet inte riktigt vad det beror på. Är väldigt svårt för mig att se henne sådär, är van vid att se hene stark, stolt och vacker, inte svag, smal och sömnig. Men idag var det en riktigt bra dag för både mig och mormor. Vi skrattade så tårarna rann och skämtade om allt i världen. Vi såg på alla foton som hon har inramade i hennes rum och skrattade åt hur fort tiden har gått. Jag älskar min mormor. Mest av allt i världen.

Gick in i bokhandeln på väg hem och passade på att tröstshoppa lite. Min Daniel fyller år imorgon så blev ännu en överraskning åt honom ;) Dock inte från bokhandeln... Hade beslutsångest så fick ringa Maria och prata tills hon övertalade mig att köpa den ena, inte den andra. Det är bra att jag har min Maria.

Dagens kläder:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0