Jag är myndig

Nu när jag är myndig ska mitt liv förändras helt. Jag ska bli mer mogen, vuxen, klä mig annorlunda och prata bättre. Aldrig svära och använda mina pengar med omtanke. Nej så är det verkligen inte, ska vara mig själv men har helt enkelt fler dörrar öppna. Idag har jag varit sprallig och överlycklig från sekunden mamma väckte mig. Min dag har varit helt underbar. Mamma kom in vid tio i sex, sjöng lite sen kröp hon ner bredvid mig i sängen och vi sov de sista tio minuterna. Pappa kom med blommor, jag blev bombad av gartulationer både på facebook, i skolan och över telefon.

En massa fina presenter fick jag! Maria kom över på kvällen och hade gjort egen cookie dough glass till mig. Vi smaskade i oss den direkt framför tvn och skrattade bort kvällen. Jag fick tio recept på olika kaffe-drinkar i en extremt fin kaffekopp. En människa som verkligen vet vad jag gillar - glass och kaffe! Fick en skit snygg väska av min syster! Behövs tills på fredag ;) Fick en massa annat men det får jag berätta om en annan gång! Ikväll ska jag fixa naglarna, dricka te och njuta av min födelsedag. Tack alla fina för att ni gjorde min dag speciell!


Kommentarer
Postat av: Sascha

Kul att du gillade väskan! och jag hoppas att du inte förändras alltför mycket för jag gillar dig precis som du är!

2010-10-02 @ 16:53:12
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0