Ångest

Trots att det började brinna i köket, kaffebryggaren gick sönder och det spöregnade ute vart det en riktigt lyckad kväll. Jag och Daniel hjälptes åt och lyckades göra hela lägenheten skinande ren. Daniel fick en massa blommor så fönsterbrädorna är helt fullstälda med en massa fina krukväxter. Ser nästan ut som en liten tropisk skog vid fönstret. Jag åkte hem runt fem för jag har världens ångest över provet. Ville verkligen inte åka hem, vet inte riktigt varför. Kanske för att jag visste att kemiböckerna låg här hemma och väntade, eller så hade jag det så mysigt nere i farsta helt enkelt med min prins.

Imorgon ska jag till Maria och fira henne :) Då kan ni äntligen få höra vad det är för roligt hon ska få av mig i present ;)

Världens lyckligaste flickvän :) Kommer ihåg kvällen vi tog den här bilden, en av de bästa kvällarna i mitt liv. Har den här bilden inramad i Daniels lägenhet precis vid TVn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0