Nightmare

Idag var jag i en mardröm hela dagen. Vi hade som sagt en halloween tävling i skolan och alla treorna fick teman som man skulle klä ut sig till. Självklart var det en klass som fick temat läskiga clowner, någonting jag har varit livrädd för sen jag var liten. Vet inte hur många gånger jag skrek idag i skolan men det var ingen bra dag för mig. Jag hade inte med mig några kläder alls men bestämde mig för att medvärka för skojs skull så sminkade mig som en karaktär från filmen The Strangers som jag personligen avskyr.

Jag var så trött när jag kom hem från skolan så gick och la mig direkt och sov i ungefär tre timmar. Riktigt skönt! Lite bilder från min mardröm:

Tjejerna från BE som läskiga clowner


Sofyan som Jason



Killarna försöker göra The human centipede



Jag :)



Alla som var med från klassen



Maria som Samara från The ring


Kommentarer
Postat av: Sascha

du var ju bäst (fast jag blev nog räddast for Maria!)

2010-10-29 @ 09:58:16
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0