Jag längtar tills lovet

Mitt internet funkar inte eftersom mina smarat föräldrar inte adressändrade när de flyttade isär så mamma har inte fått några räkningar. Vi ringde dit igår och fick reda på det så nu är internet paff. Pappa betalade allt igår i panik och ikväll (om vi ha tur) är internet tillbaka igen. Känns så tomt utan facebook på kvällarna.

Snart är det mössprövning i skolan! Provade min systers mössa när hon tog studenten och jag såg helt förjävlig ut. Men det gör inte så mykcet, pirrar i hela kroppen när man ser mössorna, då förstår man verkligen att nu är det inte länge kvar. Efter det är det matte E prov. Har suttit och pluggat som en galning hela helgen och veckan. Kan inte slappna av efter provet heller för då ska jag sätta mig och plugga kemi. Prov på måndag, och biologiprov på onsdag. Har man valt natur får man helt enkelt skylla sig själv.

Ska sätta mig i soffan och läsa nu. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0