Träning!

Kom en timme för tidigt till skolan idag, klantigt av mig men fick en massa plugg gjort i alla fall! Hatade SL en massa med Daniel på väg hem till mig då bussen vart inställd... Riktigt skönt att komma in i värmen efter en iskall dag. Vi åt mysig middag och drack te med pepparkakor. Man blir så glad när allt går så bra :)

Idag kom Lanvin kollektionen ut i H&M och jag missade det tyvärr :( Funderade på att åka in till stan men det var alldeles för kallt för det och tågen var försenade. Fanns ett par fina klänningar jag skulle vilja ha men de är ju så himla dyra också! Bättre lycka nästa gång!

Funderar på att skaffa gymkort! Tränar alltid ute när det är sommar och springer som en galning men nu är det är kallt (och extremt halt!!!) lyckas jag aldrig tvinga mig själv ut och springa. Mår bra av träning så ska nog börja gymma på ett gym i närheten av mig. Hoppas tomten kommer med gymkort! Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och träna lite framför TVn :)



Kommentarer
Postat av: Nathalie E

Nu är jag tillbaka! :)

2010-11-24 @ 11:08:13
Postat av: Sofie

Yaaay!! Saknade min stammis :D

2010-11-24 @ 13:04:27
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0