Orkidéer!

Idag var vi på orkidé utställningen i Åkershov! Det var riktigt mysigt och kul eftersom både jag och mamma bara älskar orkidéer! Det fanns en massa söta vykort, ljus, ljusstakar (köpte en tulpanformad hem till Daniel), tavlor och en massa massa blommor. Vi köpte med oss ännu orkidé hem, fast än vi redan har hela huset fullt.

Kvällen spenderade jag med Maria som precis hade kommit hem från London! Vi tittade på bilder, drack engelskt te och åt mintchoklad. Jag fick även ett par skit söta trosor! Tack snälla Maria, jag är så avundsjuk och blev riktigt sugen på att åka till London jag med.

Imorgon blir det mysdag med tjejerna i stan!





Kommentarer
Postat av: Sascha

Åh vad härligt det ser ut. Vilken underbar dag ni måste ha haft! Själv har jag en "mysdag" med internetteknikern som ska fixa wireless åt oss, han har flyttat runt på alla möbler i hela vår 30 kvm stora lägenhet. Hälsa alla gumman!

2010-11-03 @ 10:28:19
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0