Skolan

Sitter i biblan i skolan och pluggar. Har slutat för dagen eftersom alla andra har nationella prov i matte E som jag ska ha i januari. Riktigt skönt med korta dagar och jag bara älskar biblioteket! Inte bara här i skolan utan alla bibliotek i hela huvudtaget. Tycker det är så mysigt med alla böcker och den tysta stämningen. Sitter alltid här så fort jag får tid över. Sen är bibliotikarien så gullig så brukar prata bort den mesta tiden här med henne.

Det är världens snöstorm ute och eftersom jag frös så mycket igår utrustade jag mig med en massa kläder! Tre par strumpor, strumpbyxor och jeans, två par handskar och halsduk och mössa! Älskar snön, älskar mörkret, hatar kylan!

Måste faktiskt skriva ett tack till Nathalie från min skola som är stammis här på min blogg! Har även min älskade syster Sascha som läser min blogg hela tiden fast än jag bara skriver en massa skit :p Har fått in en massa fina kommentarer och mail från läsare som gillar att läsa min blogg så tack för alla fina kommentarer :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ååh tack gumman :)

Jag tycker ju om din blogg så det är klart..

Så fort jag har chansen besöker jag den :D

2010-11-25 @ 12:25:41
Postat av: Sascha

I love din blogg!

2010-11-26 @ 13:00:41
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0