Måndag

Min helg var helt underbar men tyvärr så är jag sjuk igen! Fick gå hem från skolan idag för att jag inte orkade mer. Vet inte vad jag ska göra för att bli frisk men kan helt enkelt inte missa mer skola. Struntade i att träffa bandet ikväll utan gick och la mig så fort jag kom hem och sov i ett par timmar.

Annars har jag lärt mig spela biljard idag. Var inte så dålig som jag trodde och lyckades till och med vinna över grabbarna med Rozita. Ikväll ska jag fortsätta med att supa ner mig själv med te. Ska även göra pannkakor med jordgubbsgrädde :) sånt man
får äta när man är sjuk.

Har även gått med på att sitta barnvakt åt mina små troll när deras mamma jobbar natt så det ska bli en massa mysiga nätter med mina barn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0