Flipp!!!

Gud vilken kväll, är så glad just nu. Kom precis hem och kan äntligen berätta vad det är jag har fifflat med. Har nämligen vart och träffat ett band och sjungit med dem. Fyra helt otroliga killar som spelar härlig musik. De behövde någon som kunde köra eftersom de redan har en sångare men efter dagens träff slutade det med att jag ska vara med på en massa låtar och bland annat sjunga en duett med en av grabbarna. Så kvällen gick mycket bättre än vad jag förväntade mig. Nu håller vi på att bestämma ett datum då vi ska bege oss till studion och spela in själva skivan. Ska bli så underbart!

Men nu är jag helt död och tror faktiskt att jag är på väg att bli sjuk :( så ska bädda ner mig nu och se till att få lite skönhetssömn. Godnatt!

 

Glad tjej!


Kommentarer
Postat av: Sascha

ÄLSKLING JAG ÄR SÅ STOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir så glad av att läsa det här!!! Jag har alltid vetat att din talang skulle komma fram förr eller senare. Ha riktigt kul med det här nu! Vad är det för slags musik? Vi vill höra skivan när den är klar! Puss

2010-11-15 @ 22:42:19
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso
Postat av: sofie

tack sötis! hade inte klarat det utan dig :) Musiken är lite blandad, låten jag ska sjunga på (duetten) är väldigt lugn i början men lite rockig mot slutet så helt perfekt för mig! Annars varierar det väldigt mycket mellan lugnt och lite hårdare :)

2010-11-16 @ 20:30:54
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0