Det känns som vinter

Idag hade jag en perfekt dag. Allt funkade och jag var på topphumör hela dagen! Daniel kom till min skola för att underhålla mig under håltimmen, sen var det pepparkakshusbyggartävling som var stressig men kul. Jag och Maria gjorde det mesta men killarna hjälpte till att limma. Till slut blev husen riktigt fina och vi känner oss som stolta arkitekter!

Hann plugga lite när jag kom hem sen gick jag och Maria på en powerwalk promenad med vovven Tjabo. Det var så mysigt väder och inte alls kallt när man rörde på sig. Vi var ute i ungefär en timme och sen var det dags för middag med mamma. Det blev en massa gott kött och lite vin. Så mysigt jag och min mamma har det!








Kommentarer
Postat av: Sascha

Fint hus!

2010-11-26 @ 12:59:56
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0