here comes the sun tudututuuu...

Vart är solen?



Nu tycker ni säkert att jag är jätte jobbig när jag håller på att tjata om vädret hela tiden men jag får så sjukt ont i huvudet när det är dåligt väder. Tror det ligger i släkten (speciellt hos kvinnorna...) eftersom att både jag, mamma och syrran får extremt ont i huvudet och blir helt sega när det är dåligt väder. Men min underbara pojkvän som ringde nyss sa att det skulle bli +15 IMORGON så på med brillorna och skinnjackan!!!

Själv ska jag dra med mig gossen in till stan imorgon och se om vi hittar något fint :) Behöver verkligen lite vila efter en stressig vecka som denna. Annars är det Matte D som står på schemat ikväll... Önska mig lycka till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0