;PPppPppP

~*~
Spinningen gick super! Helt underbar tjej som höll i den så man blev så pepp på att kämpa lite hårdare. Har dock extremt ont i rumpan nu men det betyder bara att träningen blev lyckad ;) Tog en dusch och drog till Tanja direkt. Åt tårta till middag, helt underbart! Är inte så trött faktiskt så ska nog sega lite framför tvn, Tila Tequila på mtv, som jag redan har sett tre gånger men jag får helt enkelt aldrig nog av henne...

Är helt besatt av de nya ;PpPPpPP skämten på facebook, jag och Maria skrattade hela dagen åt dem. Inte alla som fattar men vissa är helt klockrena! Så min humor:

Skogsturken ringer: vem vare som kasta?! "vet inte", så vet man ;PppPppP


Kommentarer
Postat av: milena

snygging, hörru, du blir så himmla bra på bild! det där me skämtet... jag fattar inte , är ärlig!

2010-04-22 @ 00:55:35
URL: http://zavage.blogg.se/
Postat av: Svar: milena

Många som inte förstår... Jag antar att de är så tråkiga att de blir roliga.. haha! Du kan va snygging! :)

2010-04-22 @ 16:44:26
URL: http://makeaphoto.blogg.se/
Postat av: Sascha

JAG FATTAR INTE!!!

2010-04-28 @ 11:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0