Jag behöver dig mer än vad jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.



Dagen började med att älsklingen väckte mig. Det första han sa var "det snöar" och när jag tittade ut genom fönstret kände jag att jag bara ville somna om och vakna i Thailand...

Hälsade på mormor och matade henne med påsk kaka :D Tror inte riktigt hon förstår hur mycket vi bryr oss om henne men en droppe hopp lever alltid kvar i mig.

Syrran kom över senare och vi lyckades äta upp (nästan) en hel cheesecake. Vi är bra på sånt :)

Åkte hem till Daniel och drog igång en stor städning. Tro mig, det behövdes! (Clean-freak? Me? No way...)

Och nu har jag precis kommit hem efter att ha varit på middag hos Daniels mamma och ätit jätte god mat! Sitter i min blåa morgonrock och ska strax gå och lägga mig. Det har varit en bra dag. Jag älskar att lägga mig med ett leende på läpparna. Det bästa som finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0