I should never think

Vilken roligt dag!
Det finns nog inget värre (klart det gör) än att gå till skolan när Daniel fortfarande sover kvar i min säng, men så söt som han är mötte han upp mig i skolan när jag hade slutat så drog vi och Karro in till stan! Där fick jag äntligen min efterlängtade klänning av Daniel vilket var jätte gulligt av honom :)!

Kvällen fortsatte lika bra! Lagade en extremt god paj till middag som blev mycket bättre än jag hade hoppats fastiskt. Önskar bara jag hade tagit kort för den blev inte bara god utan fin också ;) Efter en god middag, fotmassage och en massa pussar och kramar var det dags för mig att åka hem. Alltid lika tråkigt.

Igår upptäckte jag dessutom ett underverk! Mamma la fram en kudde till mig som var stor och mjuk men jag var så otroligt trött när jag la mig så det var inte förens när jag vaknade av att jag drömde om att jag sov på ett moln som jag märkte hur underbar kudden var! Helt mjuk och stor och puffig... Haha ja, jag är lite knasig!

Good news! Har ett sommarjobb på g i huddinge sjukhus - akutavdelning... Önska mig lycka till!


Tack älskling för min fina klänning :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0