Allt fixar sig



Sa inte jag att det skulle snöa? Oh jag hoppades på att jag skulle ha fel, men men... Fick mvg och vg+ på min svenska redovisning och uppsats! Är skit nöjd faktiskt, gick bättre än jag trodde. Fick sluta klockan 13.50 idag istället för 16.20 dessutom och det var helt underbart! (:

Ska skriva mitt CV nu som måste bli helt sjukt bra om jag ska få jobbet på huddinge sjukhus! Håll tummarna. Sen är det spinning med Maria som gäller. Kommer bli roligt men äckligt jobbigt :( Träna the booty innan sommaren ;) inte för att det behövs men det kan inte skada. Sen bär det nog av till Tanja för att äta lite tårta! Gott gott

Som sagt, back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0