Min jul :)

Hade en riktig mysig jul igår! Daniel kom ner till kyrkan så jag kände mig inte så ensam :) Efter en massa julskinka (äntligen!!) och umgänge drog vi oss hemåt för att fira på egen hand. Det blev Love actually, godis och en massa pussar. Maria kom över en stund och vi snackade om allt mella himmel och jord. Vaknade kl 13.00 idag (tror aldrig jag har vaknat så sent) med en pöjk i sängen, min egen såklart, och hade en trevlig morgon tills det var dags för honom att åka, då drunknade jag lite i plugget och nu har jag min paus!

Ikväll blir det tjejer, krogen och en massa appletini ;)

Jag igår!

Jag och lilla Sima :)

Jag steker prinskorv :D

Daniel och jag!

Kommentarer
Postat av: Sascha

Låter som en härlig dag...ingen jul är en äkta jul utan Love Actually!

2011-01-08 @ 19:55:41
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com
Postat av: sofie

precis! det enda som saknades var du... :(

2011-01-09 @ 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0