Tack för att du vill

Som tur var så var det bara en riktigt usel början på dagen som fick ett underbart slut! Tränade rumpan av mig på gymmet, vilket kändes helt underbart. På kvällen blev det god middag med pojken min, en massa chai latte och vänner på tv. När mamma kom hem var det dags för Daniels första ryskalektion. Det var riktigt länge sen jag kände mig så stolt. Hoppas han vet hur mycket det betyder för mig att han lär sig mitt språk, frivilligt och verkligen försöker, vågar och lyckas. Du är så underbar älskling.

Min knasboll!


Kommentarer
Postat av: Sascha

Nej vad duktig Daniel är!! vad kul!

2011-01-14 @ 10:36:53
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0