Shopping!

Idag har jag sprungit runt hela stan och samlat ihop allt som fanns kvar efter mellandagsrean! Daniel gjorde ett försök att hänga med mig men han tröttnade snabbt och åkte hem (med mina tunga kassar) efter en fika. Kom hem med sju kassar fulla av fina saker! Känns helt underbart och har fortfarande plånboken full med pengar (efter att ha växlat om alla euro till svenska kronor...) höhö :)

Nu har vi precis kommit hem från en mysig promenad i Farsta med en termos fylld med oboy och en marabou. Vi gick vår vanliga promenad ner till bryggan. Ikväll är det dessutom repris av Victoria's secret fashion show
som jag missade medan jag var i Paris så både jag och Daniel är nöjda ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0