Rymdskepp

Har precis sprungit runt som en galning med den här lilla filuren. Min Rizzo påse blev till ett rymdskepp som Maja vägrade att gå ur så hon fick "flyga" både upp och ner för trappan... Så himla kul att ha ett barn i huset. Eftersom jag är yngst har jag aldrig upplevt den där känslan av att ta hand om ett mindre syskon så det känns superkul när min lilla ängel kommer över!

Hann även vaxa benen ikväll vilket blir mitt sista tips - söndagstipset! Vill man undvika de där röda prickarna som de flesta får efter rakningen eller efter några dagar när håret börjar växa fram igen är det bra att vaxa. Ja, det gör ont i början med om man lyckas att hålla sig borta från rakhyveln så blir det ett bra resultat. Man ska börja vaxa på vintern, ungefär en gång i månaden så fort håret växer ut. På så sätt kommer benen hålla sig hårfria i princip hela sommaren. Nice va? På torsdag blir det inte alls lika roligt då en annan kroppsdel ska bli vaxad... AJ!


Maja i sitt rymdskepp och kladdiga jag efter en kväll full av lek!

Kommentarer
Postat av: Milena

Maja är verkligen så söt så man vill äta upp henne!!!! Kul att du gillar barn. Är mysigt när man har de en stund Hahaha nä,skulle aldrig vilja ha mitt barkerna tillbaka, så trist ju!!!! :)

2011-01-31 @ 15:30:27
URL: http://zavage.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja hon är så himla söt! Haha precis, en stund är ju alltid bra, övar tills det blir permanent ;)

2011-01-31 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0