Rehab!

Imorgon är det dags för rehab. Bli inte rädda nu, har inte förlorat greppet om värkligheten helt och hållet än. Vi tjejer som bokstavligen sliter dag och natt för våra betyg, dessutom jobbar och tränar samtidigt, kände att det var dags för en liten rehabilitering. Därför har vi bestämt oss för att ägna en dag till oss, oss och bara oss! Imorgon ska vi pyssla om oss själva och ge oss presic det vi förtjänar. Istället för att åka på spa ska vi ordna ett eget - hemma hos mig! Vi ska krypa ner i våra morgonrockar med hårinpackning och ansiktsmask framför någon mysig tjejfilm och fixa naglarna! Alla killar som läser det här måste tycka att vi är otroligt mesiga men jag slår vad om att tjejerna vet precis vad jag pratar om ;)

För att göra kvällen ultimat bestämde vi oss för att baka lite cupcakes som vi kan njuta av imorgon!








Alla dessa sötsaker har jag och Maria bakat och granerat hela kvällen. Nu ligger de här hemma i mitt kylskåp och väntar på att bli uppätna. Frästande?

Kommentarer
Postat av: Maria

du glömde säga att det är minicupcakes :D sista bilden är DJ Papi ;)

2011-01-14 @ 22:09:09
Postat av: Sascha

Vad gott det ser ut!!! Vad duktiga ni är.

2011-01-14 @ 22:48:48
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com
Postat av: sofie

ja, pyttesmå är dem! Sascha, önskar du kunde vara med! Vi ska ha myskväll vi med när du kommer, räknar redan ner dagar :D

2011-01-15 @ 12:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0