Duktiga tjejer!

Nu är jag hemma från badhuset! Blev ett riktigt härligt träningspass så var svinhungrig när jag kom hem. Åt en supergod middag med mamsen och strax blir det te och biggest loser. Idag har vi varit duktiga. Känns som att det här kan bli en bra aktivitet för mig. Badhuset ligger nära, mamma har redan skaffat kort så blir inte så dyrt heller och en av de få sporter som jag och mamma faktiskt kan träna tillsammans! Kändes så himla skönt att få sätta på sig bikini och simma runt, mindes direkt känslan av att bada i havet. Blev självklart bastu efteråt, så underbart! Längtar tills nästa träningspass...

 

Osminkad och blek, redo att dyka ner!


Kommentarer
Postat av: milena

duktiga du är och din mamma, hälsa henne så mycket från mig, åh, min gamla hemspråks fröken!!! :)

2011-01-31 @ 22:03:17
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0