Bara dagar kvar

Kaffekannan jobbar som aldrig tidigare och nu är det bara en termin kvar! Alla har ångest men jag tänker att man måste börja för att kunna sluta. Till skillnad från alla andra terminer (som även jag har påbörjat med extrem ångest) har jag världens kraft just nu. Äntligen kommer jag få en belöning på slutet, inte bara den vanliga belöningen av att få åka utomlands och vila utan att få springa runt i vitt och sjunga "vi har tagit studenten". Att se alla nära le, min mammas glädjetårar och min pappas stolthet. Nu är det bara dagar kvar.



Min syster på sin student förra sommaren. Kommer sakna mina syskon den dagen!

Kommentarer
Postat av: Sascha

Bra attityd!

2011-01-10 @ 10:25:19
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0